Doprava

Reklamácia mechanického poškodenia z prepravy: Zákazník je povinný skontrolovať obal zásielky a prevziať ju iba v prípade, že nie je poškodená. V opačnom prípade je nutné so šoférom spísať protokol alebo zásielku odmietnuť. Mechanické poškodenie výrobku v neporušenom obale je nutné nahlásiť do 3 dní od prevzatia zásielky dopravcovi. Na neskoršie reklamácie tohto charakteru nebude braný ohľad na základe reklamačných podmienok prepravcu.

Nižšie uvedené ceny sú vrátane DPH.

PPL - doručenie na adresu, dodacia lehota 2 -3 pracovné dní.
Dopravu hradí zákazník vo výške:
Bankový prevod, alebo platba kartou 8,00 EUR
Dobierka: 9,50 EUR

PPL - výdajné miesto, dodacia lehota 2 -3 pracovné dní.
Dopravu hradí zákazník vo výške:
Bankový prevod, alebo platba kartou 6,00 EUR
Dobierka: 7,50 EUR

Packeta - posielam z Čiech, dodacia lehota 3 -5 dní.
Dopravu hradí zákazník vo výške:
Bankový prevod, alebo platba kartou 4,00 EUR
Dobierka 5,50 EUR